تعمیر لودر
تعمیر لودر

از ما بپرسید

فرم تماس سریع

    17 − شانزده =

    _

    آیا شما سوالی دارید؟

    برای مطرح کردن سوالات خود با ما راحت باشید

    لطفا سوالات زیر را بخوانید و اگر پاسخ شما را پیدا نکردید، لطفا به سؤال خود پاسخ دهید، ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.

    سوالات متداول

    سوالات پرتکرار مشتریان
    دلایل پایین بودن فشار روغن:

    1) عدم کیفیت روغن مصرفی 2)ضعیف بودن اویل پمپ 3) خوردگی بوش میل سوپاپ 4) خوردگی میل لنگ

    دلایل روغن ریزی از کاسه نمد سر و ته میل لنگ:

    1) گرفتگی لوله تخلیه بخار موتور 2) خشک شدن کاسه نمد 3) خرابی جای نشیمنگاه کاسه نمد بر روی میل لنگ

    دلایل گرم شدن موتور :

    1) کمبود آب رادیاتور 2) کثیف بودن رادیاتور 3) خراب بودن ترموستات 4) خراب بودن شیلنگ های آب رادیاتور به واتر پمپ 5) ایراد پروانه موتور 6) ایراد پروانه آب پاش داخل واتر پمپ

    انواع دود از خروجی اگزوز:

    دود سیاه : کثیف بودن فیلتر هواکش و یا ایراد از پمپ و سوزن انژکتور می باشد.

    دود آبی : کارکرد زمان زیاد موتور به صورت درجا و یا ضعیف شدن رینگ های پیستون.

    دود سفید : نفوز آب سر پیستون و یا خرابی سوپر شارژ

    تشخیص خرابی سوزن انژکتور :

    با شل کردن مهره لوله فارسونگاه اگر تغییری در صدا و کارکرد موتور ایجاد شود نشانه سالم بودن انژکتور می باشد ولی اگر تغییری در کارکرد موتور ایجاد نشود نشانع عدم کارکرد صحیح انژکتور مورد نظر می باشد.

    عملکرد رگلاتور پمپ انژکتور :

    تنظیم کننده دور موتور می باشد و در صورت خرابی دیافراگم رگلاتور موتور به خوبی گاز نمی خورد.